Σε ορισμένα ποσά πληρωμής μέσω τηλεφώνου, όπως για παράδειγμα τα ποσά €6.51 ή €5.21, η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω κλήσης από σταθερό τηλέφωνο ώστε να ληφθεί ο κωδικός και να καταχωριθεί στο αντίστοιχο πλαίσιο αναβάθμισης ή καταχώρισης αγγελίας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την κλήση, όπως για παράδειγμα καλώντας να φαίνεται ότι δεν πιάνετε γραμμή, το πιθανότερο είναι η τηλεφωνική γραμμή από την οποία επιχειρείτε να καλέσετε να μην επιτρέπει την κλήση σε αριθμό τηλεφώνου με χρέωση, να είναι δηλαδή κλειδωμένη από τον πάροχο.

Ως εναλλακτικές λύσεις, ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή για την καταχώριση ή αναβάθμιση της αγγελίας σας, είναι να κάνετε την πληρωμή μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή PayPal, ή εναλλακτικά, να επιχειρήσετε να κάνετε κλήση μέσω διαφορετικής τηλεφωνικής γραμμής, η οποία να επιτρέπει την κλήση σε αριθμούς με χρέωση.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;