Σημείωση: Το παρακάτω άρθρο ισχύει για όλες τις διευθύνσεις που στηρίζονται σε τεχνολογίες Microsoft, δηλαδή όσες είναι Hotmail, Outlook, live.com, windowslive.com κ.λπ. Αν χρειάζεται, δείτε τα αντίστοιχα βήματα για την εφαρμογή Outlook στον υπολογιστή σας.

Αν δεν λαμβάνετε emails από τη Χρυσή Ευκαιρία στον hotmail λογαριασμό σας (και αφού έχετε επιβεβαιώσει πως δεν φταίει κάποιος adBlocker), πρέπει να ελέγξετε μήπως τυχόν παραδίδονται στο φάκελο με τα Spam και αν τυχόν μας έχετε μπλοκάρει. Επίσης, σας προτείνουμε να προσθέσετε τη διεύθυνση που χρησιμοποιούμε για την αποστολή των emails στη λίστα ασφαλών αποστολέων, ώστε να είστε σίγουροι πως θα λαμβάνετε πάντα τα emails μας. Δείτε στη συνέχεια  συμβουλές για όλα τα παραπάνω. Σας προτρέπουμε να διαβάσετε αυτό άρθρο ως το τέλος και να ακολουθήσετε όλα τα βήματα - θα χρειαστείτε λιγότερο από πέντε λεπτά συνολικά.

Δείτε αν τυχόν λαμβάνετε μεν τα emails, αλλά ως spam

Αρχικά, συνδεθείτε στο outlook.com από κάποιον browser.
Στη συνέχεια, δείτε τα περιεχόμενα του φακέλου Spam, επιλέγοντάς τον από το μενού στα αριστερά. Στη συνέχεια, δείτε αν emails από τη Χρυσή Ευκαιρία είναι στη λίστα. Αν απαιτείται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή εύρεσης στην κορυφή για να βρείτε emails από το xe.gr.

Αν βρείτε emails τότε πατήστε πάνω σε ένα από αυτά και μετά επιλέξτε "This isn't spam".

Προσθέστε τη Χρυσή Ευκαιρία στους ασφαλείς αποστολείς

Πηγαίνετε στο γρανάζι πάνω δεξιά και επιλέξτε το. 

Στη συνέχεια διαλέξτε το View all Outlook settings στην κάτω πλευρά.

Από τις νέες επιλογές που θα εμφανιστούν στα δεξιά, επιλέξτε το Junk Mail. 

Δείτε στο τμήμα Safe senders and domains.

Θα χρειαστεί να προσθέσετε τη διεύθυνση contact@xe.gr στη λίστα αυτή, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Πατήστε το + Add, συμπληρώστε τη διεύθυνση και πατήστε Enter.

H λίστα θα πρέπει πλέον να περιλαμβάνει και την διεύθυνση αυτή:

Πατήστε Save πάνω δεξιά ώστε να ενεργοποιηθεί η προσθήκη.

Δείτε αν έχετε μπλοκάρει τη Χρυσή Ευκαιρία από το να σας στέλνει emails.

Αν δεν είστε ήδη εκεί, πηγαίνετε στο γρανάζι πάνω δεξιά και επιλέξτε το. Στη συνέχεια διαλέξτε το View all Outlook settings κάτω και μετά την επιλογή Junk Mail (δείτε και το προηγούμενο βήμα).

Στη συνέχεια εστιάστε στο τμήμα Blocked senders and domains. Δείτε αν τυχόν αναφέρεται η διεύθυνση contact@xe.gr (ή κάποια διεύθυνση @xe.gr γενικότερα). Αν ναι, τότε επιλέξτε τo εικονίδιο της διαγραφής από τα δεξιά.

Πατήστε Save πάνω δεξιά ώστε να καταγραφεί η αλλαγή..

Επόμενα βήματα

Αφού τα κάνετε όλα αυτά, επαναλάβετε όποια διαδικασία κάνατε στο xe.gr, μια που τα emails που δεν έχουν παραδοθεί έχουν χαθεί και πρέπει να σταλούν εκ νέου από το σύστημά μας.

If you need so, you may read the above information in English.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;