Σημείωση: Το παρακάτω άρθρο ισχύει για όλες τις διευθύνσεις που στηρίζονται σε τεχνολογίες Microsoft, δηλαδή όσες είναι Hotmail, Outlook, live.com, windowslive.com κ.λπ., τις οποίες όμως προσπελαύνετε μέσω της εφαρμογής Outlook του Office από τον υπολογιστή σας. Αν χρειάζεται, δείτε τα αντίστοιχα βήματα για την περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποιον browser για το σκοπό αυτό.

Αν δεν λαμβάνετε emails από τη Χρυσή Ευκαιρία στον hotmail λογαριασμό σας (και αφού έχετε επιβεβαιώσει πως δεν φταίει κάποιος adBlocker), πρέπει να ελέγξετε μήπως τυχόν παραδίδονται στο φάκελο με τα Spam και αν τυχόν μας έχετε μπλοκάρει. Επίσης, σας προτείνουμε να προσθέσετε τη διεύθυνση που χρησιμοποιούμε για την αποστολή των emails στη λίστα ασφαλών αποστολέων, ώστε να είστε σίγουροι πως θα λαμβάνετε πάντα τα emails μας. Δείτε στη συνέχεια  συμβουλές για όλα τα παραπάνω. Σας προτρέπουμε να διαβάσετε αυτό άρθρο ως το τέλος και να ακολουθήσετε όλα τα βήματα - θα χρειαστείτε λιγότερο από πέντε λεπτά συνολικά.

Δείτε αν τυχόν λαμβάνετε μεν τα emails, αλλά ως spam

Αρχικά, ανοίξτε την εφαρμογή Outlook. 

Στη συνέχεια, δείτε τα περιεχόμενα του φακέλου Spam, επιλέγοντάς τον από το μενού στα αριστερά και ελέγξτε αν emails από τη Χρυσή Ευκαιρία είναι στη λίστα. Αν απαιτείται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή εύρεσης στην κορυφή για να βρείτε emails από το xe.gr.

Αν βρείτε emails τότε πατήστε πάνω σε ένα από αυτά και μετά επιλέξτε "This isn't spam".

Προσθέστε τη Χρυσή Ευκαιρία στους ασφαλείς αποστολείς

Ενώ είστε στο τμήμα Home στη γραμμή εργαλείων, επιλέξτε Junk και μετά Junk e-mail options

Επιλέξτε την καρτέλα Safe Senders.

Θα χρειαστεί να προσθέσετε τη διεύθυνση contact@xe.gr στη λίστα αυτή, αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Πατήστε το Add..., συμπληρώστε τη διεύθυνση και πατήστε OK.

H λίστα θα πρέπει πλέον να περιλαμβάνει και την διεύθυνση αυτή.
Πατήστε άλλη μια φορά ΟΚ ώστε να ενεργοποιηθεί η προσθήκη.

Δείτε αν έχετε μπλοκάρει τη Χρυσή Ευκαιρία από το να σας στέλνει emails.

Αν δεν είστε ήδη εκεί (από το προηγούμενο βήμα), πηγαίνετε στο τμήμα Home στη γραμμή εργαλείων, επιλέξτε Junk και μετά Junk e-mail options.

Στη συνέχεια επιλέξτε την καρτέλα Blocked Senders. Δείτε αν τυχόν αναφέρεται η διεύθυνση contact@xe.gr (ή κάποια διεύθυνση @xe.gr γενικότερα). Αν ναι, τότε επιλέξτε την και μετά πατήστε το Remove από τα δεξιά.

Πατήστε μετά το ΟΚ στο κάτω μέρος ώστε να καταγραφεί η αλλαγή σας

Επόμενα βήματα

Αφού τα κάνετε όλα αυτά, επαναλάβετε όποια διαδικασία κάνατε στο xe.gr, μια που τα emails που δεν έχουν παραδοθεί έχουν χαθεί και πρέπει να σταλούν εκ νέου από το σύστημά μας.

If you need so, you may read the above information in English.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;