Ο πιθανότερος λόγος που παρουσιάζεται το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι αν έχετε ενεργοποιημένη κάποια εφαρμογή Ad Block, η οποία λειτουργεί αυτόματα μπλοκάροντας διαφημίσεις, αναδυόμενα παραθύρα ή και σελίδες που καταγράφουν στατιστικά δεδομένα κατά τη χρήση σας σε όλο τον ιστό. Μερικές φορές, αυτές οι εφαρμογές επιδρούν σε sites/ιστοσελίδες, ακόμα κι αν αυτά δεν έχουν διαφημίσεις, όπως το my.xe.gr.

Για την ομαλή λειτουργία του ιστότοπου, κυρίως κατά την καταχώριση και επεξεργασία μίας αγγελίας, σας προτείνουμε να απενεργοποιήσετε τον AdBlocker. Δείτε πιο κάτω με ποιo τρόπο μπορείτε να το κάνετε αυτό. 

Αν χρησιμοποιείτε Safari σε mac δείτε πρώτα αυτά τα βήματα πριν προχωρήσετε παρακάτω. 

Αν χρησιμοποιείτε mobile Safari σε iPhone ή iPad, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια διαφορετική διαδικασία. Τα παρακάτω βήματα δεν σας είναι χρήσιμα.

Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις, αρχικά δείτε μήπως έχετε ενεργό κάποιο πρόγραμμα antivirus που εκτελεί και "χρέη" AdBlocker, με πιο συνηθισμένα παραδείγματα το Windows Defender ή το Kaspersky Internet Security. Αν ναι, απενεργοποιήστε το, έστω και προσωρινά, και δοκιμάστε εκ νέου.

Αν χρησιμοποιείτε Firefox τότε αρχικά ελέγξτε αν είναι ενεργοποιημένος ο ενσωματωμένος AdBlocker. Δείτε αν υπάρχει μια ασπίδα στη γραμμή διευθύνσεων

Σε περίπτωση που βλέπετε την μικρή ασπίδα, τότε πατήστε πάνω της και κάντε click στο κουμπί απενεργοποίησης της προστασίας για το site μας και μετά συνεχίστε στο επόμενο βήμα.

Αν δεν υπάρχει καθόλου η ασπίδα τότε ο Firefox σας δεν έχει ενεργό τον ενσωματωμένο AdBlocker. Συνεχίστε με τις επόμενες ενέργειες.

Τα βήματα που ακολουθείτε για να απενεργοποιήσετε τον Ad Blocker είναι:

(αγγλικό μενού) Tools -> Add-ons -> Extensions -> Disable

(ελληνικό μενού) Εργαλεία -> Πρόσθετα -> Επεκτάσεις -> Απενεργοποίηση

Αν χρησιμοποιείτε τον Internet Explorer τότε τα βήματα που ακολουθείτε για να απεργοποιήσετε τον Ad Blocker είναι:

Ρυθμίσεις -> Επεκτάσεις -> Απενεργοποίηση όλων

Αν χρησιμοποιείτε τον Google Chrome τότε τα βήματα που ακολουθείτε για να απεργοποιήσετε τον Ad Blocker είναι:

(αγγλικό μενού) Tools -> Extensions -> Disable

(ελληνικό μενού) Εργαλεία -> Επεκτάσεις -> Απενεργοποίηση

Επιλέγετε το Ad block μέσα από τις Ρυθμίσεις του browser που χρησιμοποιείτε, κλικάρετε επάνω στο “Ενεργοποιημένο σε αυτή τη σελίδα” και με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η απενεργοποίηση.

Αν χρησιμοποιείτε mobile browser σε κινητό Android με ενεργό adblocker παρακαλούμε απενεργοποιήστε τον σύμφωνα με τις αντίστοιχες οδηγίες του κατασκευαστή.

Αν το πρόβλημα επιμένει και έχετε απενεργοποιήσει και τυχόν antivirus, δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε.

Αν όλα τα παραπάνω βήματα αυτά δεν έχουν αποτέλεσμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@xe.gr

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;