Αρχικά, σιγουρέψτε πως εισάγεται το email σας σωστά, και συγκεκριμένα πως εμφανίστηκε το εξής μήνυμα:

Αν δεν είδατε ποτέ το πράσινο μήνυμα όπως αναγράφεται στην αρχή του άρθρου, κατά πάσα πιθανότητα έχετε ενεργό ad blocker και θα πρέπει να τον απενεργοποιήσετε.

Αν είδατε το παραπάνω πράσινο μήνυμα (ή κάτι αντίστοιχο αν είστε από το mobile app) και δεν λάβετε το e-mail ενεργοποίησης μέσα στα επόμενα δύο λεπτά, τότε θα χρειαστεί να σιγουρέψετε πως μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα από τη Χρυσή Ευκαιρία. Είναι απαραίτητο να κάνετε ακριβώς αυτά που περιγράφονται στο άρθρο αυτό, αλλιώς δεν θα λάβετε ποτέ το email ενεργοποίησης.

Αφού ολοκληρώσετε την παραπάνω διαδικασία, πραγματοποιήστε την εγγραφή εκ νέου ώστε να σας αποσταλεί ξανά το e-mail.

Βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε;