Ποια είναι η διαδικασία αγοράς προϊόντων στο Pro2;
Αρχικά, επιλέγετε από το μενού επιλογών “Αγορές” και στη συνέχεια επιλέγετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και πληκτρολογείτε στο ειδικό πλαίσιο την ποσότητα των μηνών, αν πρόκειται για 6μηνη συνδρομή ή ετήσια ή τον αριθμό των αγγελιών αν πρόκειται για προβολή Gold.
Επίσης, η διάρκεια επιλέγεται και δεν πληκτρολογείται, πληκτρολογείται μόνο ο αριθμός αγγελιών για μεμονωμένο προϊόν.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_516ryn.png)
Αφού ορίσετε την ποσότητα, κάνετε κλικ στην εικόνα με το κομπιουτεράκι ώστε να υπολογιστεί το κόστος. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προχωρήσετε στην αγορά επιλέγετε “Προσθήκη στο καλάθι αγορών
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_10y4fso.png)
Σε περίπτωση που επιλέξετε “Αγορά Προϊόντων”, εμφανίζεται η χρέωση του προϊόντος και τα 3 βήματα της αγοράς.
1ο βήμα: επιλέγετε τον τρόπο συναλλαγής: Άμεση εξόφληση ή Με διακανονισμό.
Σημείωση: Ο διακανονισμός είναι διαθέσιμος για ποσά μεγαλύτερα των 200 ευρώ_
2ο βήμα: εμφανίζεται ο τρόπος πληρωμής: Αγορά με κάρτα ή Αγορά με κατάθεση.
3ο βήμα: εμφανίζεται η Πληρωμή. Αν έχετε επιλέξει:
Αγορά με κάρτα, συμπληρώνετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας και στη συνέχεια επιλέγετε** Πληρωμή* ή
Αγορά με κατάθεση, εμφανίζεται το πεδίο με το ποσό χρέωσης και την αποδοχή των όρων χρήσης και ακριβώς από κάτω οι λογαριασμοί των τραπεζών και στη συνέχεια επιλέγετε Ολοκλήρωση πληρωμής
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_c0w3s.png)
Μετά την επιλογή Ολοκλήρωση Πληρωμής επιλέγετε το πεδίο Ιστορικότητα όπου εκεί εμφανίζονται οι αγορές, η ημ/νία και ώρα που πραγματοποιήθηκαν, τα προϊόντα που αγοράστηκαν και η ένδειξη ότι "Εκκρεμεί τραπεζική κατάθεση" εάν έχετε επιλέξει αυτό τον τρόπο πληρωμής
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_1qkw2oi.png)
Μόλις γίνει η κατάθεση και εμφανιστεί στο σύστημα της εταιρείας, τότε στο πεδίο "Ιστορικότητα" θα εμφανίζεται η ένδειξη "Αγορά: Ολοκληρωμένη". Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πέρασε στα "Διαθέσιμα" και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εσάς.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_krqy0.png)
Στο πεδίο Διαθέσιμα, εμφανίζεται αναλυτικά το προϊόν ή τα προϊόντα που αγοράσατε, τι περιλαμβάνουν, πότε λήγουν και η ποσότητά τους.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_1rjzkg.png)
Επίσης, η διάρκεια επιλέγεται και δεν πληκτρολογείται, πληκτρολογείται μόνο ο αριθμός αγγελιών για μεμονωμένο προϊόν.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_516ryn.png)
Αφού ορίσετε την ποσότητα, κάνετε κλικ στην εικόνα με το κομπιουτεράκι ώστε να υπολογιστεί το κόστος. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προχωρήσετε στην αγορά επιλέγετε “Προσθήκη στο καλάθι αγορών
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_10y4fso.png)
Σε περίπτωση που επιλέξετε “Αγορά Προϊόντων”, εμφανίζεται η χρέωση του προϊόντος και τα 3 βήματα της αγοράς.
1ο βήμα: επιλέγετε τον τρόπο συναλλαγής: Άμεση εξόφληση ή Με διακανονισμό.
Σημείωση: Ο διακανονισμός είναι διαθέσιμος για ποσά μεγαλύτερα των 200 ευρώ_
2ο βήμα: εμφανίζεται ο τρόπος πληρωμής: Αγορά με κάρτα ή Αγορά με κατάθεση.
3ο βήμα: εμφανίζεται η Πληρωμή. Αν έχετε επιλέξει:
Αγορά με κάρτα, συμπληρώνετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας και στη συνέχεια επιλέγετε** Πληρωμή* ή
Αγορά με κατάθεση, εμφανίζεται το πεδίο με το ποσό χρέωσης και την αποδοχή των όρων χρήσης και ακριβώς από κάτω οι λογαριασμοί των τραπεζών και στη συνέχεια επιλέγετε Ολοκλήρωση πληρωμής
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_c0w3s.png)
Μετά την επιλογή Ολοκλήρωση Πληρωμής επιλέγετε το πεδίο Ιστορικότητα όπου εκεί εμφανίζονται οι αγορές, η ημ/νία και ώρα που πραγματοποιήθηκαν, τα προϊόντα που αγοράστηκαν και η ένδειξη ότι "Εκκρεμεί τραπεζική κατάθεση" εάν έχετε επιλέξει αυτό τον τρόπο πληρωμής
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_1qkw2oi.png)
Μόλις γίνει η κατάθεση και εμφανιστεί στο σύστημα της εταιρείας, τότε στο πεδίο "Ιστορικότητα" θα εμφανίζεται η ένδειξη "Αγορά: Ολοκληρωμένη". Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πέρασε στα "Διαθέσιμα" και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εσάς.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_krqy0.png)
Στο πεδίο Διαθέσιμα, εμφανίζεται αναλυτικά το προϊόν ή τα προϊόντα που αγοράσατε, τι περιλαμβάνουν, πότε λήγουν και η ποσότητά τους.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/9a2b783452dc7000/image_1rjzkg.png)
Ενημερώθηκε στις: 28/07/2023
Σας ευχαριστούμε!