Άρθρα σχετικά με: Τεχνικά θέματα

Δεν λαμβάνω emails από τη Χρυσή Ευκαιρία, τι μπορεί να συμβαίνει;

Αν δεν λαμβάνετε μηνύματα emails από τη Χρυσή Ευκαιρία (π.χ. για την επαλήθευση της εγγαραφής σας, την ανάκτηση κωδικού ή τα emails για νέες αγγελίες) και είστε σίγουροι πως για αυτό δεν φταίει κάποιος ad blocker, τότε κοιτάξτε στον φάκελο με τα Ανεπιθύμητα (Spam). To e-mail που στέλνουμε έχει σαν αποστολέα τη διεύθυνση contact@xe.gr.

Σας συστήνουμε επίσης να βάλετε την παραπάνω διεύθυνση στη λίστα με τους ασφαλείς αποστολείς (safe senders list) καθώς και να ελέγξετε μήπως, για κάποιο λόγο, έχετε μπλοκάρει τα emails μας. Ακολουθείστε τους παρακάτω συνδέσμους, ανάλογα με τον πάροχο της υπηρεσίας που έχετε, για να δείτε πώς μπορείτε να ελέγξετε όσα χρειάζεται.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αν δεν κάνετε ακριβώς αυτά που περιγράφονται πιο κάτω ανά περίπτωση (ειδικά αν έχετε hotmail, outlook.com ή live.com) τότε δεν θα λάβετε ποτέ το email ενεργοποίησης.

Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν, για το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο χρησιμοποιείτε:

gmail

yahoo

hotmail / outlook.com / live.com κλπ (online)

outlook

άλλο


Αφού ολοκληρώσετε την παραπάνω διαδικασία, πραγματοποιήστε εκ νέου ό,τι κάνατε, ώστε να σας αποσταλεί ξανά το e-mail.

Ενημερώθηκε στις: 14/11/2022

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!