Άρθρα σχετικά με: Επαγγελματίες

Πώς κάνω δήλωση και πιστοποίηση τηλεφώνου στο Pro2;

Για να προχωρήσεις στην καταχώριση αγγελιών μέσω της πλατφόρμας επαγγελματιών pro2, απαιτείται η δήλωση ενός τηλεφώνου σταθερού ή κινητού. Το τηλέφωνο που θα δηλώσεις θα είναι και αυτό που θα δημοσιευθεί στις αγγελίες σου.

Αρχικά, επιλέγεις από το μενού επιλογών "Το προφίλ μου" για να μεταβείς στη σελίδα “Τα στοιχεία μου” .Στη συνέχεια στο σημείο που αναφέρονται τα “Τηλέφωνα επικοινωνίας” επιλέγεις τον σύνδεσμο “Προσθήκη τηλεφωνικού αριθμού”.            

 Στη συνέχεια, επιλέγεις εάν θέλεις να εισάγεις σταθερό ή κινητό. 



Στην περίπτωση που επιλέξεις σταθερό τηλέφωνο, πληκτρολογείς τον αριθμό του τηλεφώνου στο παρακάτω πεδίο και επιλέγεις “Επόμενο βήμα” .



Στη συνέχεια, το σύστημα σε ενημερώνει πως είναι απαραίτητο να καλέσεις στο τηλέφωνο:

214 214 8950 (αστική χρέωση) από τον αριθμό που επιθυμείς να πιστοποιήσεις, ώστε να σου γνωστοποιηθεί ο κωδικός πιστοποίησης. Καλώντας στον παραπάνω αριθμό θα ακούσεις ηχογραφημένο μήνυμα με τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο πρέπει να πληκτρολογήσεις στο πεδίο και μετά να επιλέξεις “Επιβεβαίωση κωδικού” .



Σε περίπτωση που θέλεις να καταχωρίσεις κινητό τηλέφωνο στην αγγελία σου, επιλέγεις τον σύνδεσμο Κινητό.



Στη συνέχεια, πληκτρολογείτε τον αριθμό του τηλεφώνου στο πεδίο και επιλέγετε “Αποστολή κωδικού” .



Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα λάβεις στο κινητό σου (69ΧΧΧΧΧΧΧΧ) δωρεάν μέσω SMS τον κωδικό πιστοποίησης τον οποίο και θα εισάγεις στο παρακάτω πεδίο επιλέγοντας “Επιβεβαίωση κωδικού” .



Σε περίπτωση που δεν λαμβάνεις στο κινητό σου τηλέφωνο τον κωδικό, έλεγξε εάν έχεις πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό του κινητού σου τηλεφώνου και επανέλαβε τη διαδικασία λήψης.

📌🔹 H πλατφόρμα Pro 2 υποστηρίζει μόνο καταχώριση αγγελιών στις ενότητες** Αυτοκίνητα/Automoto και Επιχειρησιακά.**

Ενημερώθηκε στις: 03/04/2025

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!