Πώς κάνω δήλωση και πιστοποίηση τηλεφώνου στο Pro2;
Για να προχωρήσεις στην καταχώριση αγγελιών μέσω της πλατφόρμας επαγγελματιών pro2, απαιτείται η δήλωση ενός τηλεφώνου σταθερού ή κινητού. Το τηλέφωνο που θα δηλώσεις θα είναι και αυτό που θα δημοσιευθεί στις αγγελίες σου.
Αρχικά, επιλέγεις από το μενού επιλογών "Το προφίλ μου" ** για να μεταβείς στη σελίδα ** “Τα στοιχεία μου” **.Στη συνέχεια στο σημείο που αναφέρονται τα **“Τηλέφωνα επικοινωνίας” επιλέγεις τον σύνδεσμο “Προσθήκη τηλεφωνικού αριθμού”.
Στη συνέχεια, επιλέγεις εάν θέλεις να εισάγεις σταθερό ή κινητό.
Στην περίπτωση που επιλέξεις σταθερό τηλέφωνο, πληκτρολογείς τον αριθμό του τηλεφώνου στο παρακάτω πεδίο και επιλέγεις ** “Επόμενο βήμα” **.
Στη συνέχεια, το σύστημα σε ενημερώνει πως είναι απαραίτητο να καλέσεις στο τηλέφωνο:
214 214 8950 (αστική χρέωση) από τον αριθμό που επιθυμείς να πιστοποιήσεις, ώστε να σου γνωστοποιηθεί ο κωδικός πιστοποίησης. Καλώντας στον παραπάνω αριθμό θα ακούσεις ηχογραφημένο μήνυμα με τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο πρέπει να πληκτρολογήσεις στο πεδίο και μετά να επιλέξεις ** “Επιβεβαίωση κωδικού” **.
Σε περίπτωση που θέλεις να καταχωρίσεις κινητό τηλέφωνο στην αγγελία σου, επιλέγεις τον σύνδεσμο Κινητό.
Στη συνέχεια, πληκτρολογείτε τον αριθμό του τηλεφώνου στο πεδίο και επιλέγετε ** “Αποστολή κωδικού” **.
Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα λάβεις στο κινητό σου (69ΧΧΧΧΧΧΧΧ) δωρεάν μέσω SMS τον κωδικό πιστοποίησης τον οποίο και θα εισάγεις στο παρακάτω πεδίο επιλέγοντας ** “Επιβεβαίωση κωδικού” **.
Σε περίπτωση που δεν λαμβάνεις στο κινητό σου τηλέφωνο τον κωδικό, έλεγξε εάν έχεις πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό του κινητού σου τηλεφώνου και επανέλαβε τη διαδικασία λήψης.
📌🔹 H πλατφόρμα Pro 2 υποστηρίζει μόνο καταχώριση αγγελιών στις ενότητες Αυτοκίνητα/Automoto και Επιχειρησιακά.
Ενημερώθηκε στις: 03/04/2025
Σας ευχαριστούμε!