Θέλω να προσθέσω στον λογαριασμό μου νέο τηλέφωνο ή email, τι κάνω;
Για να κάνετε προσθήκη νέου τηλεφωνικού αριθμού, θα πρέπει να συνδεθείτε στο **my xe.gr**. Στη συνέχεια επιλέγετε "**_Ο λογαριασμός μου_**" από το μενού επιλογών και έπειτα το πεδίο "_Στοιχεία επικοινωνίας_". Στο σημείο “_Τηλέφωνα_**”**, επιλέγετε το κουμπί “**_Προσθήκη νέου_**” και ακολουθείτε τη διαδικασία πιστοποίησης τηλεφώνου.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/e142d0a66ad6d000/f11d061e-9f1a-4fa7-8d55-a52bb1_1wy1383.jpeg)
Ομοίως πράττετε σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε προσθήκη νέου email, επιλέγοντας αντίστοιχα "**_Προσθήκη νέου_**" στο σημείο "_Email"_ και ακολουθείτε τη διαδικασία πιστοποίησης.
![](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/e142d0a66ad6d000/f11d061e-9f1a-4fa7-8d55-a52bb1_1wy1383.jpeg)
Ομοίως πράττετε σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε προσθήκη νέου email, επιλέγοντας αντίστοιχα "**_Προσθήκη νέου_**" στο σημείο "_Email"_ και ακολουθείτε τη διαδικασία πιστοποίησης.
Ενημερώθηκε στις: 01/09/2022
Σας ευχαριστούμε!