Άρθρα σχετικά με: Ιδιώτες

Πώς κάνω δήλωση και πιστοποίηση τηλεφώνου;

Για να ολοκληρωθεί η καταχώριση μίας αγγελίας μέσω του my xe.gr, απαιτείται η δήλωση ενός τηλεφωνικού αριθμού, σταθερού ή κινητού. Το τηλέφωνο που θα δηλώσετε θα είναι και αυτό που θα δημοσιευθεί στις αγγελίες σας.

Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται το τηλέφωνο στην αγγελία σας τότε, αφού το πιστοποιήσετε, μπορείτε κατά την καταχώριση της αγγελίας, στο πεδίο Στοιχεία επικοινωνίας, να το αποκρύψετε επιλέγοντας το σχετικό πεδίο. Δείτε πώς εδώ.

Για να πιστοποιήσετε τηλεφωνικό αριθμό, αρχικά θα πρέπει να συνδεθείτε στο my xe.gr. Στη συνέχεια, επιλέγετε από το μενού επιλογών “**_Ο λογαριασμός μου_**” και έπειτα το πεδίο "_Στοιχεία επικοινωνίας_". Στο σημείο _Τηλέφωνα_**”**, επιλέγετε το κουμπί “**_Προσθήκη νέου_**”. 



 Στη συνέχεια, πληκτρολογείτε τον αριθμό του τηλεφώνου σας και επιλέγετε "**Επόμενο βήμα**".



Στην περίπτωση που πληκτρολογήσετε σταθερό τηλέφωνο, το σύστημα σας ενημερώνει πως είναι απαραίτητο να καλέσετε στο τηλέφωνο:


214 214 8950 (αστική χρέωση) από τον αριθμό που επιθυμείτε να πιστοποιήσετε, ώστε να σας γνωστοποιηθεί ο κωδικός πιστοποίησης. Καλώντας στον παραπάνω αριθμό θα ακούσετε ηχογραφημένο μήνυμα με τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο πρέπει να πληκτρολογήσετε στο πεδίο και μετά να επιλέξετε “Πιστοποίηση”.



Σε περίπτωση που καταχωρίσετε κινητό τηλέφωνο, θα λάβετε με sms τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο και πληκτρολογείτε στο σχετικό πεδίο και επιλέγετε “Πιστοποίηση”.




Σημείωση: Εάν δεν λαμβάνετε στο κινητό σας τηλέφωνο τον κωδικό, ελέγξτε εάν έχετε πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και επαναλάβετε τη διαδικασία λήψης κωδικού.

Ενημερώθηκε στις: 31/08/2022

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!