Άρθρα σχετικά με: Ιδιώτες

Δε θυμάμαι τον κωδικό εισόδου, τι κάνω;

Για να κάνετε ανάκτηση κωδικού, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:


Μεταβείτε στην κεντρική σελίδα της Χρυσής Ευκαιρίας ( xe.gr) και κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση (στην επάνω δεξιά γωνία, πρώτη επιλογή από αριστερά).
Επιλέξτε την επιλογή Σύνδεση με email.
Πατήστε τον σύνδεσμο Ξέχασες τον κωδικό σου; που βρίσκεται κάτω από το πράσινο κουμπί Σύνδεση.
Στο πεδίο που εμφανίζεται, εισάγετε το email που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία του λογαριασμού σας.
Αμέσως μετά, θα λάβετε στο email σας ένα μήνυμα με τίτλο Επαναφορά κωδικού πρόσβασης. Ανοίξτε το email και πατήστε το πράσινο κουμπί που περιλαμβάνεται σε αυτό.
Στην οθόνη που θα ανοίξει, εισάγετε τον νέο κωδικό πρόσβασής σας (password) και επιβεβαιώστε τον. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

Αν όλα τα παραπάνω βήματα συμβαίνουν και δεν λαμβάνετε το email με τις οδηγίες, δείτε μήπως δεν μπορείτε να λάβετε μηνύματα από εμάς.

Αν δεν συμβούν όμως όλα τα παραπάνω, και ειδικά αν δεν δείτε την οθόνη με τους πράσινους χαρακτήρες, τότε υπάρχει μάλλον ενεργή κάποια εφαρμογή ad-blocker που εμποδίζει τη διαδικασία να ολοκληρωθεί. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να τον απενεργοποιήσετε.

Παρακάτω θα βρείτε τα ίδια βήματα συνοδευόμενα από εικόνες για διευκόλυνση.

Μεταβείτε στην κεντρική σελίδα της Χρυσής Ευκαιρίας ( xe.gr) και κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση (στην επάνω δεξιά γωνία, πρώτη επιλογή από αριστερά).


Επιλέξτε την επιλογή Σύνδεση με email.


Πατήστε τον σύνδεσμο Ξέχασες τον κωδικό σου; που βρίσκεται κάτω από το πράσινο κουμπί Σύνδεση.

Στο πεδίο που εμφανίζεται, εισάγετε το email που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία του λογαριασμού σας.


Αμέσως μετά, θα λάβετε στο email σας ένα μήνυμα με τίτλο Επαναφορά κωδικού πρόσβασης. Ανοίξτε το email και πατήστε το πράσινο κουμπί που περιλαμβάνεται σε αυτό.


Στην οθόνη που θα ανοίξει, εισάγετε τον νέο κωδικό πρόσβασής σας (password) και επιβεβαιώστε τον. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σας.



Ακολουθώντας τις οδηγίες, θα μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης και να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

Αν όλα τα παραπάνω βήματα συμβαίνουν και δεν λαμβάνετε το email με τις οδηγίες, δείτε μήπως δεν μπορείτε να λάβετε μηνύματα από εμάς.

Αν δεν συμβούν όμως όλα τα παραπάνω, και ειδικά αν δεν δείτε την οθόνη με τους πράσινους χαρακτήρες, τότε υπάρχει μάλλον ενεργή κάποια εφαρμογή ad-blocker που εμποδίζει τη διαδικασία να ολοκληρωθεί. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να τον απενεργοποιήσετε.

Ενημερώθηκε στις: 27/01/2025

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!