Άρθρα σχετικά με: Ιδιώτες

Πώς κάνω δήλωση και πιστοποίηση τηλεφώνου στην πλατφόρμα my.xe.gr;

Για να ολοκληρωθεί η καταχώριση αγγελιών μέσω του my.xe.gr, απαιτείται η δήλωση ενός τηλεφωνικού αριθμού, σταθερού ή κινητού. Το τηλέφωνο που θα δηλώσεις θα πρέπει να είναι και αυτό που θα δημοσιευθεί στις αγγελίες σου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείς να εμφανίζεται το τηλέφωνο στην αγγελία σου τότε, αφού το πιστοποιήσεις, μπορείς κατά την καταχώριση της αγγελίας, στο πεδίο Στοιχεία επικοινωνίας, να το αποκρύψεις επιλέγοντας το σχετικό πεδίο ''Απόκρυψη''. Δες πώς εδώ.

Για να πιστοποιήσεις τηλεφωνικό αριθμό, αρχικά θα πρέπει να συνδεθείς στο my xe.gr και να ακολουθήσεις τα εξής:

Επιλέγεις από το μενού επιλογών ''Ο λογαριασμός μου'' και έπειτα το πεδίο "Στοιχεία επικοινωνίας''. Στο σημείο ''Τηλέφωνα'', επιλέγεις το κουμπί ''Προσθήκη νέου''.



Πληκτρολογείς τον αριθμό του τηλεφώνου σου και επιλέγεις ''Επόμενο βήμα''



Στην περίπτωση που πληκτρολογήσεις σταθερό τηλέφωνο, το σύστημα σε ενημερώνει πως είναι απαραίτητο να καλέσεις στο τηλέφωνο: 214 214 8950 (αστική χρέωση) από τον αριθμό που επιθυμείς να πιστοποιήσεις, ώστε να σας γνωστοποιηθεί ο κωδικός πιστοποίησης. Καλώντας στον παραπάνω αριθμό θα ακούσεις ηχογραφημένο μήνυμα με τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο πρέπει να πληκτρολογήσεις στο πεδίο και μετά να επιλέξεις “Πιστοποίηση”.



Σε περίπτωση που καταχωρίσεις κινητό τηλέφωνο, θα λάβεις με sms τον κωδικό πιστοποίησης, τον οποίο και πληκτρολογείς στο σχετικό πεδίο και επιλέγεις “Πιστοποίηση”.



Σημείωση: Εάν δεν λαμβάνεις στο κινητό σου τηλέφωνο τον κωδικό, έλεγξε εάν έχεις πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό του κινητού σου τηλεφώνου και επανέλαβε τη διαδικασία λήψης κωδικού.

Ενημερώθηκε στις: 05/04/2025

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!