Αντιμετωπίζω κάποιο γενικό πρόβλημα με το site σας. Τι μπορώ να κάνω;
Σε περίπτωση που τα sites μας δεν συμπεριφέρονται όπως θα αναμένατε,
ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Αρχικά ελέγξτε την κατάσταση των συστημάτων μας από την διεύθυνση http://status.xe.gr. Σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά από πλευράς μας, θα έχει καταγραφεί εκεί, μαζί με τα συμπτώματα που προξενεί και τον πιθανό χρόνο επίλυσης.
Δείτε αν τυχόν το πρόβλημα είναι στον browser. O πιο εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ανοίξετε ένα παράθυρο incognito (ιδιωτική περιήγηση) στον browser σας. Έτσι θα μπορείτε, προσωρινά, να χρησιμοποιείτε τον browser σας σαν να ήσασταν σε έναν τελείως νέο υπολογιστή.
Για να το κάνετε αυτό πατήστε Ctrl+Shift+N για όλους τους browsers εκτός από Firefox ή Internet Explorer. Αν έχετε Firefox ή Internet Explorer πατήστε Ctrl+Shift+P.
Σημειώστε πως στον Firefox αυτό είναι πιθανόν να ενεργοποιήσει τον AdBlocker. Δείτε την πιο κάτω εικόνα για έλεγχο και τυχόν απενεργοποίηση.
Σε κάθε περίπτωση θα ανοίξει ένα άλλο παράθυρο, εμφανώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Στο παράθυρο αυτο συνδεθείτε εκ νέου στη xe με τα στοιχεία σας και δοκιμάστε να επαναλάβετε τη διδικασία που παρουσίαζε πρόβλημα πριν. Αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί τότε μεταβείτε στο Βήμα 3, αλλιώς στο Βήμα 4. Και στις δύο περιπτώσεις, κλείστε το incognito παράθυρο πριν ακολουθήσετε το επόμενο βήμα.
Αν χρειάζεται, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία incognito.
Το πρόβλημα οφείλεται σε πληροφορία που έχει αποθηκεύσει ο browser σας κατά την προηγούμενη επίσκεψή σας. Αν καθαρίσετε τα cookies στον browser σας, το πρόβλημα θα επιλυθεί. Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν έχετε Chrome (ειδικά στο σημείο 'Διαγραφή cookie από ιστότοπο'), ή αν έχετε Firefox. Αν χρειάζεται, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα cookies και το αποθηκευμένο ιστορικό.
Δοκιμάστε να κάνετε την ίδια διαδικασία από έναν άλλο browser. Δείτε επίσης και τις πληροφορίες σχετικά με τα adblockers καθώς και τι να κάνετε αν δεν χρησιμοποιείτε Windows.
Αν όλα τα βήματα αυτά δεν έχουν αποτέλεσμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@xe.gr
ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1
Αρχικά ελέγξτε την κατάσταση των συστημάτων μας από την διεύθυνση http://status.xe.gr. Σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά από πλευράς μας, θα έχει καταγραφεί εκεί, μαζί με τα συμπτώματα που προξενεί και τον πιθανό χρόνο επίλυσης.
Βήμα 2
Δείτε αν τυχόν το πρόβλημα είναι στον browser. O πιο εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ανοίξετε ένα παράθυρο incognito (ιδιωτική περιήγηση) στον browser σας. Έτσι θα μπορείτε, προσωρινά, να χρησιμοποιείτε τον browser σας σαν να ήσασταν σε έναν τελείως νέο υπολογιστή.
Για να το κάνετε αυτό πατήστε Ctrl+Shift+N για όλους τους browsers εκτός από Firefox ή Internet Explorer. Αν έχετε Firefox ή Internet Explorer πατήστε Ctrl+Shift+P.
Σημειώστε πως στον Firefox αυτό είναι πιθανόν να ενεργοποιήσει τον AdBlocker. Δείτε την πιο κάτω εικόνα για έλεγχο και τυχόν απενεργοποίηση.
Σε κάθε περίπτωση θα ανοίξει ένα άλλο παράθυρο, εμφανώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Στο παράθυρο αυτο συνδεθείτε εκ νέου στη xe με τα στοιχεία σας και δοκιμάστε να επαναλάβετε τη διδικασία που παρουσίαζε πρόβλημα πριν. Αν το πρόβλημα έχει επιλυθεί τότε μεταβείτε στο Βήμα 3, αλλιώς στο Βήμα 4. Και στις δύο περιπτώσεις, κλείστε το incognito παράθυρο πριν ακολουθήσετε το επόμενο βήμα.
Αν χρειάζεται, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία incognito.
Βήμα 3
Το πρόβλημα οφείλεται σε πληροφορία που έχει αποθηκεύσει ο browser σας κατά την προηγούμενη επίσκεψή σας. Αν καθαρίσετε τα cookies στον browser σας, το πρόβλημα θα επιλυθεί. Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν έχετε Chrome (ειδικά στο σημείο 'Διαγραφή cookie από ιστότοπο'), ή αν έχετε Firefox. Αν χρειάζεται, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα cookies και το αποθηκευμένο ιστορικό.
Βήμα 4
Δοκιμάστε να κάνετε την ίδια διαδικασία από έναν άλλο browser. Δείτε επίσης και τις πληροφορίες σχετικά με τα adblockers καθώς και τι να κάνετε αν δεν χρησιμοποιείτε Windows.
Αν όλα τα βήματα αυτά δεν έχουν αποτέλεσμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@xe.gr
Ενημερώθηκε στις: 31/08/2022
Σας ευχαριστούμε!