Άρθρα σχετικά με: Τεχνικά θέματα

Xρησιμοποιώ Safari σε iOS. Χρειάζεται να κάνω κάτι συγκεκριμένο;

Όλα τα site της Χρυσής Ευκαιρίας λειτουργούν κανονικά και πλήρως σε  Safari για iOS.

Παρ'όλα αυτά, αν έχετε iPhone ή iPad με iOS έκδοση 9.0 ή μεταγενέστερη, χρησιμοποιείτε Safari και αντιμετωπίζετε προβλήματα, είναι πιθανόν να έχετε ενεργές κάποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο λειτουργικό και που ίσως επιδρούν στην απρόσκοπτη λειτουργία των site μας. Δείτε τι πρέπει να κάνετε για τις ρυθμίσετε σωστά. Σημειώστε πως αν χρησιμοποιείτε Safari αλλά σε mac θα πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετική διαδικασία

Πρέπει να βρείτε το κουμπί το οποίο φορτώνει εκ νέου τη σελίδα. Το κουμπί αυτό βρίσκεται στη μπάρα διεύθυνσης, στα δεξιά



Πατήστε το παρατεταμένα, ώστε να εμφανιστεί το αναδυόμενο μενού στο κάτω μέρος. Αν το μενού περιέχει την επιλογή Reload Without Content Blockers τότε επιλέξτε την. 



Αν η επιλογή δεν υπάρχει (η αν το πρόβλημα δεν λύθηκε) τότε επιλέξτε Cancel, και αναζητήστε περισσότερη βοήθεια.

Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@xe.gr

Ενημερώθηκε στις: 31/08/2022

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!