Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις ειδοποιήσεις Browser (Web Push);
Για να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις Browser θα χρειαστεί να μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο my xe.gr.
Ο λογαριασμός μου -> Ρυθμίσεις επικοινωνίας -> Ειδοποιήσεις -> Browser
Έπειτα, στο πεδίο "Ειδοποιήσεις", πατήστε το πλήκτρο Αποστολή στον Browser:
Εάν δεν εμφανίζεται το πλήκτρο θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Αν χρησιμοποιείτε τον Google Chrome στα Ελληνικά, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Αποκλεισμός» και επιλέξτε το «Επιτρέπεται»
Αν χρησιμοποιείτε τον Google Chrome στα Αγγλικά**, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser και όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Block» και επιλέξτε το «Allow»
Αν χρησιμοποιείτε τον Firefox** τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser.
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Χ» του «Blocked» για να αφαιρέσετε την απαγόρευση.
Θα χρειαστεί να ανανεώσετε τη σελίδα (Ctrl + R) για να εμφανιστεί το πλήκτρο «Αποστολή στον Browser»
Αν χρησιμοποιείτε mobile browser σε κινητό Android, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser.
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο πατήστε πάνω στο «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ» και στο επόμενο βήμα πατήστε στο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ»
Έπειτα από αυτό το βήμα θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε εκ νέου είσοδο στο my xe.gr, να μεταβείτε στο:
Ο λογαριασμός μου -> Ρυθμίσεις επικοινωνίας -> Ειδοποιήσεις -> Browser
Έπειτα πατήστε το πλήκτρο «Αποστολή στον Browser»
Σημειώστε ότι για να έχετε τη δυνατότητα να κάνετε χρήση της υπηρεσίας άμεσων ειδοποιήσεων, είναι απαραίτητο να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας σε Premium, δείτε περισσότερα εδώ.
Ο λογαριασμός μου -> Ρυθμίσεις επικοινωνίας -> Ειδοποιήσεις -> Browser
Έπειτα, στο πεδίο "Ειδοποιήσεις", πατήστε το πλήκτρο Αποστολή στον Browser:
Δεν εμφανίζεται το πλήκτρο "Αποστολή στον Browser", τι πρέπει να κάνω;
Εάν δεν εμφανίζεται το πλήκτρο θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Αν χρησιμοποιείτε τον Google Chrome στα Ελληνικά, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Αποκλεισμός» και επιλέξτε το «Επιτρέπεται»
Αν χρησιμοποιείτε τον Google Chrome στα Αγγλικά**, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser και όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Block» και επιλέξτε το «Allow»
Αν χρησιμοποιείτε τον Firefox** τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser.
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο κάντε κλικ πάνω στο «Χ» του «Blocked» για να αφαιρέσετε την απαγόρευση.
Θα χρειαστεί να ανανεώσετε τη σελίδα (Ctrl + R) για να εμφανιστεί το πλήκτρο «Αποστολή στον Browser»
Αν χρησιμοποιείτε mobile browser σε κινητό Android, τότε πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το λουκέτο που βρίσκεται στη γραμμή διευθύνσεων του Browser.
Όταν εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο πατήστε πάνω στο «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ» και στο επόμενο βήμα πατήστε στο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ»
Έπειτα από αυτό το βήμα θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε εκ νέου είσοδο στο my xe.gr, να μεταβείτε στο:
Ο λογαριασμός μου -> Ρυθμίσεις επικοινωνίας -> Ειδοποιήσεις -> Browser
Έπειτα πατήστε το πλήκτρο «Αποστολή στον Browser»
Σημειώστε ότι για να έχετε τη δυνατότητα να κάνετε χρήση της υπηρεσίας άμεσων ειδοποιήσεων, είναι απαραίτητο να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας σε Premium, δείτε περισσότερα εδώ.
Ενημερώθηκε στις: 04/08/2022
Σας ευχαριστούμε!