Δεν λαμβάνω το e-mail για την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου, τι κάνω;
Αρχικά, βεβαιώσου ότι ακολούθησες σωστά τη διαδικασία που περιγράφεται αυτό το άρθρο, και συγκεκριμένα ότι εμφανίστηκε το παρακάτω μήνυμα:

Αν είδες αυτό το πράσινο μήνυμα (ή κάτι αντίστοιχο αν χρησιμοποιείς το mobile app) αλλά δεν έλαβες το e-mail ενεργοποίησης μέσα στα επόμενα δύο λεπτά, τότε πρέπει να ελέγξεις ότι μπορείς να λαμβάνεις μηνύματα από τη Χρυσή Ευκαιρία.
Είναι απαραίτητο να ακολουθήσεις ακριβώς όσα περιγράφονται σε αυτό το άρθρο – διαφορετικά, το email ενεργοποίησης δεν θα φτάσει ποτέ στα εισερχόμενά σου.
Αφού ολοκληρώσεις τα παραπάνω βήματα, κάνε ξανά την εγγραφή, ώστε να σταλεί εκ νέου το email ενεργοποίησης.
📌 Αν δεν είδες ποτέ το πράσινο μήνυμα, πιθανότατα έχεις ενεργό κάποιο ad blocker. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να τον απενεργοποιήσεις και να δοκιμάσεις ξανά.

Αν είδες αυτό το πράσινο μήνυμα (ή κάτι αντίστοιχο αν χρησιμοποιείς το mobile app) αλλά δεν έλαβες το e-mail ενεργοποίησης μέσα στα επόμενα δύο λεπτά, τότε πρέπει να ελέγξεις ότι μπορείς να λαμβάνεις μηνύματα από τη Χρυσή Ευκαιρία.
Είναι απαραίτητο να ακολουθήσεις ακριβώς όσα περιγράφονται σε αυτό το άρθρο – διαφορετικά, το email ενεργοποίησης δεν θα φτάσει ποτέ στα εισερχόμενά σου.
Αφού ολοκληρώσεις τα παραπάνω βήματα, κάνε ξανά την εγγραφή, ώστε να σταλεί εκ νέου το email ενεργοποίησης.
📌 Αν δεν είδες ποτέ το πράσινο μήνυμα, πιθανότατα έχεις ενεργό κάποιο ad blocker. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να τον απενεργοποιήσεις και να δοκιμάσεις ξανά.
Ενημερώθηκε στις: 05/04/2025
Σας ευχαριστούμε!